mayoya sport
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه

كاتب الموضوعرسالة
SOLOM
عضو ملكى
عضو ملكى
SOLOM

ذكر
المزاج : هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه W5610
المهنه : هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه Collec10
الهوايه : هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه Sports10

هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه Empty
مُساهمةموضوع: هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه   هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 05, 2008 6:39 am

http://www.shobiklobik.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=158567
هنا حتلاقو تفاصيل الخبر

بردو احب اديكو شويه كده عن طلعت مصطفى هو طبعا من اصحاب شركه طلعت مصطفى صاحبه المشاريع الضخمه زى سانستيفانو ومدينتى وهو بقى صاحب فندق فور سيزون يعنى حاجه كده على قد ما قسم واحلى حاجه بقى انو هو واخوه فاتحين زى مستشفى خيرى فى اسكندريه فى شارع باسم طلعت مصطفى فى اسكندريه والاتنين اعضاء مجلس شعب على ما اعتقد وحزب وطنى

وشكرااااااا............مع تحياتى

هشام مصطفى قتل سوزان تميم علشان متاخدش نص ثروته وانا اللى كنت فاكره راجل تمام طلع لا مؤاخذه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-