mayoya sport
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SOLOM
عضو ملكى
عضو ملكى
SOLOM

ذكر
المزاج : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف W5610
المهنه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Collec10
الهوايه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Sports10

اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Empty
مُساهمةموضوع: اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف   اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 07, 2008 9:34 am

واحد بيقول لحبيبتة يمكن مكنش غنى ولا عندى عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولاشركة ولا فلوس زى محسن صحبى ولكن انا بحبك فضمته ودمعت عينيها وقلت لو بتحبنى عرفنى على محسن

فـ واحدة قاعدة سهرانه جمب التليفون فـ اختها بتسالها مالك فقالت فـ واحد قليل الادب كل يوم يتصل مش عارفة اتـأخر ليـة

واحد ندل قعد سنة يتحايل على حبيبته علشان تخرج معه، ولما وافقت.. راح قال لابوها!!!!!

واحده عجوزه دخلت الحمام وبتقول أعوز بالله من الخبث قالها أبليس اتهببى وأنتي ساكته

غبي أشترى لأبنه آله حاسبه وشال منها الصفر علشان ما يتصلش دولي

قط بيجرى وراء قطة عايز يبوسها خبتطها عربية قال القط خلى الشرف ينفعك
التلميذ : بحبك يا معلمتي وعاوز أتجوزك ، المعلمة: بس أنا مبحبش الأولاد الصغار ، التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

مرة شاب كان في الحرس الجمهوري وفي اثناء التحضير لوصول طائرة رئيس الجمهورية ، قال الضابط للشاب: " لما يوصل الرئيس تطلق واحد وعشرين طلقة من البندقيه بتاعتك" .
فرد عليه الجندي : " طيب اذا صبته من اول طلقة لازم اكمل الباقي كمان ؟

مرة واحدة سمينة اوي وقفت على الميزان علشان توزن نفسها ، طلع على الميزان مكتوب : يتبع

مرة واحد قصير ا تجوز واحدة قصيرة خلفوا واحد لحد الان بيدوّروا عليه

مرة واحد اشترى لزوجته تليفون محمول وحب يفاجئها فلما روّح للبيت دخل الحمام واتصل على تيلفون البيت من التيلفون المحمول ، فردت زوجته فقال لها بصوت هادئ : حبيبتي انا بستناكي يلا تعالي . قالت له : بس يطلع الحمار اللي بالحمام

مرة 3 حبوا يدخلوا الى حفلة ام كلثوم ببلاش فراحوا لشباك التذاكر وقال الاول للموظفة : انا القصبجي سابته يعدي، وقال الثاني : انا السنباطي سابته يعدي، جه التالت مش عارف يقول ايه قال : انا كلثوم عاوز امي

في واحد بخيل راح على المستشفى يزور أمه هناك.. فلاحظ انه مكتوب على الباب "ادفع" .. فقال أزورها لما ترجع البيت

بخيل حلم انه يوزع امواله ولما افاق من نومه قال "انا الحمار اذا نمت مره ثانية"

واحد عندو سبع اولاد سمى نفسه "سفن أب

مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ...
فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

واحد ركب اوتوبيس قعد جنب واحد ، شويه وجه الكمسري يقول للراجل اللي جانبه تذاكر قاله ابونيه ... فماخدش منه
فلوس.... فصاحبنا عجبته الفكرة قوى ... ركب مرة تانية مع مراته و ابنه... فالكمسري قاله تذاكر قاله انا ابونيه و دي ام نيه و ده نيه بذات نفسه

واحد لقى اوتوبيس مكتوب عليه السيدة زينب قلع الجزمة وركب

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل
فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد
التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين
مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم
طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين

واحدة سمرة حملت عشر شهور يا ترى ليه ... تسعة منهم حمل وشهر تحميص

محشش يسأل رفيقه :
تخيل تقوم الصبح تلقى نفسك ميت ؟؟!!
قال : والله آنتح
ر !!!!!!!!!!!

فيه واحد وهو بيصلي سمع اثنين يمدحون صلاته
راح قاطع الصلاه وقالهم: وكمان صايم

ايمي
عضو ملكى
عضو ملكى
ايمي

انثى
المزاج : الحمدلله كويس
اعلام الدول : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Female32
المهنه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Profes10

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف   اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 07, 2008 1:31 pm

رووووووووعه مشكووووووراللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف 8680010521اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف 8680010521
Admin أسيرة الحب
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin أسيرة الحب

انثى
المزاج : بحلااااااات
المهنه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Profes10
الهوايه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Painti10

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف   اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 4:36 pm

اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف 28385610
https://mayoy.banouta.net
مازن
عضو ملكى
عضو ملكى
مازن

المزاج : مية مية
المهنه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Accoun10
الهوايه : اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Sports10

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف   اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 22, 2008 12:20 pm

ههههههههه
جامدين يا اسلام

اللى عايز يموت من الضحك يدخل يشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-