mayoya sport
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يوميّات اتنين مخطوبين

Admin أسيرة الحب
شعاع امل
ايمي
هيكل
دقدوووش
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ايمي
عضو ملكى
عضو ملكى
ايمي

انثى
المزاج : الحمدلله كويس
اعلام الدول : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Female32
المهنه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Profes10

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 2:41 am

ايه يا احمد انا اديتلك مهلة يومين
وشكلك هتزعلني
يلا بقي نزل الحلقة الجديدة
لاني مشتاقة اعرف ايه هيحصل
وبلاش تشويق اكتر من كدااااااااااااااااااا
mera
عضو ذهبى
عضو ذهبى
mera

انثى
المزاج : ربنا يعدلهاااا
المهنه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Collec10
الهوايه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Chess10

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 2:49 am

يلالالالالالالالالالالالالا يا احمد بقى نزل الحلقه

شوقتنا بما فيه الكفايه عايزين نعرف ايه الحصل
ومتتاخرش بقى اكتر من كده
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر
المزاج : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Bahaha10
المهنه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Office10
الهوايه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Huntin10
الاوسمه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Tmqn3

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 9:47 am

مش يشوقكم ولا حاجة ياجماعة

كل الحكاية ان انا مش لاقى اهتمام بالقصة زى ماكنت متوقع من باقى الاعضاء
على العموم اوعدكم انى هنزلها قريب ان شاء الله

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 901e8e3d32
http://WWW.ZAMALEKFAns.com
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2008 6:35 am

الحلقة السادسة

-(انا بس عاوز أعرف اشتريتى كل الحاجات دى امتى ولحقتى ترتبى كل ده ازاى ؟) قالها لى عمر ونحن فى السيارة عائدين الى القاهرة .. قالها وهو يشعر بالفخر الرجولى ان زوجته اعدت له ليلة من الف ليلة من اجله هو فقط ...

-رديت عليه بدلال وانا أغالب النوم بشدة : ( ده سر المهنة يا سيدى ... المهم تكون سعيد وراضى عنى !)

-(ربنا يخليكى لى يا حبيبتى .. ويارب تفضلى كده على طول .. وانا كمان محضر لك مفاجأة ... ماما اتصلت وقالت انها عازمانا على الغداء دلوقتى حالا اول ما نوصل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!)
ياااااااااااسلااام على المفاجأت الحلوة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl ايه الهنا ده بداية تفرح بصحيح يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl ده وقته ياربى ؟ الواحد يستعد لوصلة حرق دم محترمة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl.... رددت هذا فى سرى بالطبع ويبدو ان علامات خيبة الأمل كانت ظاهرة على وجهى فسألنى عمر : ( مالك يا سارة ؟ انتى مش مبسوطة ولا ايه من المفاجأة ؟)
- رددت بسرعة : (لأ ازاى ده انا ح اطير من الفرحة دى طنط وحشتنى جدا .. بس كنت قولى علشان البس طقم حلو اروح بيه يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!)
- انتى كده قمر وبعدين ماما مش بتهتم بالحاجات دى خالص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

واخيرا وصلنا لبيت حماتى العامر وبعد الترحيب الرهيب بعمر كأنه راجع من الحجاز حالا على جمل ...ثم بعد ساعة سلمت على بفتور : ( اهلا ياسارة .. أخبارك ايه . .. وشك نور على الجهاز أوى ...يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl ) ثم رمقتنى بنظرة متفحصة من فوق لتحت وقالت بامتعاض انتى مش جايبة هدوم حلوة فى الجهاز ولا ايه يا سارة ؟!)
- ذبت من الخجل من قذيفتها القوية وقلت فى سرى ( مش بتاخد بالها خالص خالصيوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl الله يسامحك يا عمر يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl )
وهممت ان أرد ولكن أنقذنى عمر بسرعة ورد عليها : ( دى سارة عندها هدوم تجنن ياماما .. بس احنا جايين من السفر عليكى على طول وكنت عاملها مفاجأة ليها يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl)

لم يعجبها بالطبع دفاع عمر عنى فردت بفتور طيب يا سيدى السفرة جاهزة .. اوعى تكون نسيت أكل أمك خلاص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl)

وجلسنا نأكل وهى منهمكة فى الحديث مع عمر بشوق شديد وتحكى له كل ماحدث فى الأسبوع اليتيم الذى قضيناه بعيدا عنها وكأنه كان عاما كامل ...وكل فترة طويلة تتذكر ان فيه شىء معاهم على السفرة فتلقى لى كلمة او كلمتين ثم تواصل حديثها الدافىء مع حبيبها الاوحد ابنها الوحيد الحبيب...

دعوت الله فى سرى ان تنتهى هذه العزومة سريعا كى أصل شقتى وأفرغ حقائبى وأناااااااااااااااااام لأنى تقريبا لم أنم أمس مع السفر وارهاقه ... وبينما انا فى أفكارى رن موبيلى ووجدتها أمى وطرت الى البلكونة لأرد عليها

- الو يا ست العرايس نموسيتك كحلى ... انا مش عاوزة أكلمك من الصبح علشان ما أقلقكوش يا حبيبتى ... يا ترى ح ترجعوا امتى ؟
- رددت ببراءة : لا ما احنا وصلنا من ساعتين يا ماما ما تقلقيش ...
- طيب يا حبيبتى أسيبك ترتبى شنطك وترتاحى شوية وأكلمك بعدين ....
- لا يا ماما انا مش فى شقتى ... انا عند حماتى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!
- حماتك ؟ يا سلام جاية جرى من اسكندرية عليها يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!ولا حتى هان عليكى تعدى على امك ولو خمس دقايق ؟! متشكرة يا سارة ... ربنا يخليهالك ماهو خلاص الجواز بينسى الأهل ... الف شكر يا بنتى مع السلامة

- استنى بس يا ماما ... يا ماما ... يا ماما ياربى أعمل ايه فى الحدوتة دى ..هو عمر السبب فى المشكلة دى كان لازم يقول لى من امبارح أقوم امهد لماما علشان ما تزعلش منى كده ...

فاجأنى عمر من خلفى وهو يهمس لى ( ايه شهرزاد قاعدة لوحدها ليه ؟ ... وحشتينى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl)- رددت بعنف : (بلا شهرزاد بلا نيلة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl انت عملت لى مشكلة كبيرة مع ماما يا سيدى )
- ( مشكلة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! ليه يا بنتى هو انا شفتها اصلا ؟)
- (زعلت يا سيدى لما قلت لها اننا هنا وافتكرتنى نسيتها وبافضل اجى بيتكم هنا قبل ما اروح اسلم عليها ... كان مفروض تقول لى من امبارح يا عمر أقوم اعرف اتصرف يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl)
- (يا سارة ما انا قلت لك انى انا نفسى اتفاجأت وماما كلمتنى الصبح قبل ما نسافر مباشرة ... وبعدين يا ستى ولا تزعلى نروح لها دلوقتى ونصالحها حالا ... هو انا عندى كام ام سارة ؟)
- رميت نفسى فى حضنه وانا اهتف ( ربنا يخليك لى يا حبيبى )
وطبعا دخلت حماتى علينا وهتفت با ستنكار ( خلاص مش قادرين على فراق بعض ؟يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl طيب الظاهر ان انا اللى عزول واطلع منها )

فضممت امى الى صدرى هى الاخرى وانا اقول لها ( ده انتى الخير والبركة يا حبيبتى ) وانا اهمس فى سرى يا ربى على صغر عقل الستات والغيرة اللى تنقط ... لأ والهنا ان امى كمان بتغير زى ما تكون مراتى التانية ... وحماتى غيرانة علشان رحنا لماما وهى لأ ... ما شاء الله عليك يا واد يا عمر كلها كام شهر جواز وتحجز جناح فى السراية الصفرا عدل ....

طيب يا طنط معلش احنا مضطرين نمشى علشان لسه ح نعدى على ماما نسلم عليها ) قلتها ببساطة وندمت عليها من رد فعلا حماتى الغاضب تمشوا هو انا لحقت أقعد معاكم ... هو انتو جايين تقضية واجب وخلاص ؟ الظاهر ان انا فارضة نفسى عليكم ... طيب يالا ماتعطلوش نفسكم يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl )
نظر لى عمر بغضب وكأنه يقول لى فتحتى بقك انتى ليه ؟ وأخذ يهدأ من أمه ويبرر لها انه لابد ان ينام بدرى لأن بكرة وراه أشياء كثيرة الخ الخ الخ
وأخيييييييييرا جدا انتهت الزيارة واستعدينا للمعركة الثانية فى بيت ماما...

وفى السيارة قال لى عمر بهدوء : ( بصى يا سارة ما تزعليش من ماما وانا كمان مش ح ازعل من والدتك لو عملت حاجة ... كل واحدة فيهم فجأة فلذة كبدها اتخطف منها من انسان غريب فلازم فترة يعاملوا فيها الغريب ده بحذر ويمكن غلاسة لحد ما يبدأوا يحبوه فعلا ويتأقلموا على الوضع الجديد ولازم نكون احنا الشباب أعقل وصدرنا اوسع ... بس اوعى تعرضى نفسك لماما يعنى اى حاجة خلينى انا أقولها وكأنها فكرتى انا علشان تتقبلها ونفس الشىء مع والدتك علشان نقلل الخساير بقدر المستطاع .. ماشى يا قمر ؟ )
- ( خلاص يا حبيبى اتفقنا ) وفى سرى قلت ده الجواز ده عاوز نفس طويييييييييييييييييل ودماغ كبيرة جدا ربنا يستر يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!
ايمي
عضو ملكى
عضو ملكى
ايمي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2008 7:15 am

ايوة كدا يا احمديوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505
يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505ما اتاخرتش علينا
حلقة روووويوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505ووووووعة
رغم المشاكل اللي فيها
يا رب ما تتاخرش علينا في الحلقة السابعة
يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 12388971421968267505
not found me
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 10, 2008 12:26 pm

حلقة جميلة يا احمد ماتتاخرش علينا بقى بالتوفيق ان شاء الله
شعاع امل
عضو ملكى
عضو ملكى
شعاع امل

انثى
المزاج : عادي
اعلام الدول : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Female33
المزاج : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 2610
المهنه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Accoun10
الهوايه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Writin10

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 4:05 am

حلقة جميلة اوي يا احمد
بس بجد شغل الحماوات اشتغل بدري اوي
يعني هم لسه في شهر العسل كانوا يسيبوهم شوية
بس بجد تسلم ايدك يا احمد و يا ريت تلحقنا بالحلقة الجديدة
بس بسرعة لان احنا زهقنا من التشويق

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 157296

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 157305
mera
عضو ذهبى
عضو ذهبى
mera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 4:57 am

حلوه اوووووووووووى الحلقه ياابو حميد

وعلى فكره كلنا بنعد نستنى الحلفه بتعتك وكل يوم نسال عليها ومهتمين جداااااااااا بيها لانها احلى قصه فى المنتدى
ولا احنا مش مهم يعنى ولا مش مكفينك انت بجد زعلتنى اوووووووى بردك ده مع اننا كلنا بنستنى القصه ولما بتتاخر بنزعل منك خالص
على عموم متتاخرش علينا فى الحلقه الجيه بقى
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 12, 2008 7:29 am

شكرا ايمى ورؤى وعبير وميرا على المرور بالقصة واوعدكم ان شاء الله بتنزيل الحلقة عن قريب
وياميرا انا مش بقول عليكو انتو والله
انا قصدى على باقى الاعضاء الى معانا فى المنتدى
وعلى العموم منورين القصة

دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 7:10 am

الحلقة السابعه

انا ذنبى ايه فى الحرب دى ياربى كان مالى انا ومال الجواز وشغل الحموات ده يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl ياربى ساعتين من لوى البوز من حماتى المصونة وتبريرات طويلة عريضة من سارة ومنى حتى مليت فى الاخر أمال لو كنا قتلنا قتيل كانت ماما وحماتى عملوا فينا ايه ؟ بجد كنت مفروس من حماتى وسارة عمالة تراضيها وتصالحها وكنت ح اعمل مشكلة بس قلت ياواد مش من اولها كده اعقل ربنا يهديك ... يارب الواحد يفضل محتفظ بأعصابه على طول وما يعملش مصايب ...

فكرت فى كل هذا وانا أقود السيارة الى منزلنا انا وسارة وانا أقاوم النوم باستماتة بعد الحرب العالمية التاسعة اللى كنا فيها ... والتفت الى سارة وجدتها قد نامت بالفعل من شدة الارهاق الجسدى والعصبى ... وصلنا البيت ولم أشأ ان اوقظ سارة الا لما أفرغ الحقائب من السيارة اولا ... وأوصلتها الى الاسانسير ثم أيقظت سارة بهدوء وكعادتها اتنفضت وصرخت
( انت مين ؟ وانت خاطفنى ولا ايه ؟ يااااعوماااااااااار ) وقبل ان تكمل استغاثتها الدولية برجال المطافى وتفرج علينا الشارع ويفتكرونى خاطفها حطيت ايدى على فمها وانتظرت ان تتعرف على والحمد لله أخيرا فاقت وعرفتنى وسألتنى سؤال أغرب من الخيال(ايه ده عمر؟ ايه اللى جابنا فى الحتة المقطوعة دى ؟ )يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!!
-

-انا ح اموت من التعب لو رسموا لى مخدة على الحيطة ح انام فورا يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! عاوزة انام حالا علشان بكرة الجمعة وبعده السبت حنرجع على شغلنا انا وانت يعنى بكرة يوم كله شغل وتجهيز أكل للأسبوع كله وتوضيب الشقة وأكيد ح نتعب بكرة أوى ...

- ح نتعب ؟ ايه الكلمة الغريبة دى ؟ وانا مالى أنا ؟

- مالك ازاى ؟ مش احنا اتفقنا نتشارك فى كل حاجة ؟

- ياسلام اتفقنا أخرط لك البصل وأمسح الأرض ايه يا بنتى الأوهام دى ؟
-أوهام ياسلام هو لما تساعدنى تبقى عايش فى الوهم ؟ امال أنا حبيبتك ازاى ؟
- يا ستى حبيبتى وروحى كمان لكن اللى انتى بتقوليه ده انا ما أقدرش عليه أبدا ولا يمكن ح يحصل وده اخر كلام عندى فى الموضوع ده..
- كده يا عمر ؟ - ايوة كده وياريت ننام بقى قبل ما نتخانق ...
-هو احنا لسه نا اتخانقناش؟ ... طيب تصبح على خير
- ......

ياااااااااسلام على رواقة الرجالة بعد الغداء أخبرنى انه نازل يقابل أصحابه وبعدين ح يعدى على والدته وحيتأخر ولما أخبرته انى ح اعمل أكل الاسبوع نظر لى باستغراب وقال لى طيب مع السلاااااااامة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! بجد انا زعلانة منه طيب يا عمر لما ترجع يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

لازم سارة تتعود ان كلامى يتنفذ ولما اقول مش ح اساعد يبقى خلاص ... لازم تتعود على كده ويبقى هو ده نظام الحياة بيننا ح تزعل شوية فى الأول وبعدين خلاص ح تتعود .... مع انى مش هاين على زعلها ... طيب أكلمها على الموبيل بعد شوية ... لا اجمد بقى يا عمر لو اتعودت انك تساعدها فى كل حاجة حيبقى حق مكتسب ولو ما عملتوش حنروح النيابة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!لا وعلى ايه تزعل شوية وخلاص ...

طيب انا مفروض أعمل ايه دلوقتى بالظبط ؟ أنا الاول أرتب الشقة لأن التراب من قفلتها أسبوع يترسم عليه خرايط ولسه ح افضى الشنط وأغسل الهدوم اللى كانت معانا فى اسكندرية وبعدين أطبخ كذا صنف أشيلهم فى الفريزر علشان يكفوا الاسبوع كله ...

يارب يخليكى لينا يا ماما كنتى شايلة الهم ده كله عنى وانا كنت اتنح قدام التليفزيون ولا أرغى فى التليفون وخلاص ... والاهم ان معلوماتى عن الطبيخ محتاجة مترجم يفك رموزها الهيروغليفية ربنا يستريوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
طيب انا أحط اللحمة تتسلق الاول علشان بتاخد وقت وبعدين أشغل الغسالة ... بس لازم البس جوانتى علشان ريحة البصل علشان عمر لما ييجى ولا ليه خليه يشم البصل مش هو اللى سابنى فى الحرب دى يستحمل بقى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!...هى اللحمة شكلها غريب كده ليه ؟ ... طيب مش مهم أعمل ايه تانى؟ مسقعة ؟ ياسلام ده انا باموت فيها بس عمرى ما شفت ماما بتعملها ازاى؟ هى فيها باذنجان وحاجات تانية غريبة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!..............يامااااااااما الحقينى وجريت كلمتها على التليفون وقعدت تهزأ فى الاول انها ياما قالت لى اتعلم ومفيش فايدة الخ الخ الخ المهم انها قالت لى الطريقة مع استخدام الفاظ غريبة ( تعملى اللحمة ع الصاج الاول يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! ) اجيب منين صاج دلوقتى ياماما ؟ وطبعا يصحب هذا وابل من التريقة والدعاء لعمر بالصبر على ما ابتلاه يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

وطالت المكالمة ساعتين وماما تشرح لى كأن كلامها كله طبيعى ومفهوم وانا من كتر التريقة اللى خدتها لم أسأل على أشياء كثيرة وقلت أعتمد على خيالى الخاص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!!
وتوكلت على الله وبدأت المعركة الحقيقية أضرب الطماطم لا أسلق المكرونة الاول ..............
طيب أقطع البطاطس شرايح ولا قطع انا باقول مثلثات وخلاص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! ايه حدوتة الملوخية دى لازم أقعد أخرطها ساعتين لا حأهريها فى الكبة وخلاص بس مش عارفة تكورت كورة صلبة فى قاع الحلة كده ليه ؟
صينية البطاطس وضعتها فى الفرن مباشرة بس حاسة انى نسيت حاجة فيها هى ليه ما لسه صلبة رغم ان بقى لها ساعة ونصف فى الفرن والقاع اتحرق ومع ذلك لسه ناشفة .....ياربى ايه الوقعة دى كان مالى انا مانا كنت اميرة زمانى واخر رواقة ... خلاص اللى اتعمل اتعمل طيب لو عمر اتكلم ؟؟؟؟؟؟؟...

ييييييييييييييييه انا نسيت الغسيل طلعت البلكونة أنشره وقعدت أفتكر ايه بيتنشر الاول وايه اللى ورا ؟ طيب ايه من رجله وايه من قفاه ؟ ايه الفيلم ده دول الستات دول ناس رايقة ما كله ح ينشف وخلاص ولاحظت وجود سيدة أروبة فى البلكونة تراقبنى كى ترى العروس الميمونى اللى هى انا ح تنشر ازاى ؟ ولا همنى من نظراتها وعملت كرنفال من الهدوم ابيض على احمر على اخضر واديله المهم ينشفوا وخلاص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

ورجعت للكارثة الموجودة فى المطبخ وتذوقت ما طبخته وصرخت ياللهول على رأى يوسف وهبىيوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! طيب والحل وفتحت الفريزر لأجد ماما حبيبتى وكأنها عرفة المصيبة اللى ح أعملها واضعة كمية كبيرة من أكياس الهامبورجر والدجاج النصف مقلى والطبخات السريعة الحمد لله كنت ح أطلق وانا لسه فى شهر العسل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

يااااخبر ده عمر بيرن على الموبيل اذن هو فى الطريق وطبعا ملابسى لا توصف من القنابل اللى كنت باعملها فى المطبخ كرنفال من البصل والثوم والزيت ...لميت الكوارث اللى عملتها ووضعتها فى الثلاجة وجريت على الحمام وأزلت اثار العدوان وغيرت ملابسى... أمال هم بييجوا فى التليفزيون بيطبخوا وكأنهم رايحين سهرة ليه ؟

ودخل عمر وبسرعة أظهرت البوز المتين على غلاسته معايا قبل ما ينزل وانتظرت ان يأتى يصالحنى كالمعتاد ولا فائدة .... ثم لاحظت انه متعب ويتنفس بصعوبة فجريت عليه انا وقلت له ( مالك يا حبيبى ... انت تعبان ؟) وأخذت أمسح له عرقه وأسقيه الماء وأنا أكاد أبكى ( وأقول له انشاالله انا وانت لا يا حبيبى ) وانا ممسكة يده الضعيفة وفجأة ... اشتدت قبضته على وجذبنى له وضحك بقوة وقال ( لما انتى بتموتى فى كده ما تكشريش ابدا فى وشى اتفقنا
شعاع امل
عضو ملكى
عضو ملكى
شعاع امل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 7:34 am

عسل عسل عسل و الله يا احمد
ايه يا احمد الحلقة الجامدة دي
لا بجد كتر خيرنا اوى مع الرجالة
ايه دا لا بجد كتر خيرك يا سارة
الا ما فيه حد ينصفك كدا و يساعدك
حتى حبيبك اللى افتكرتيه هيكون معاكي
طلع ضدك يلا معلش بس اصل الحب وحش
ربنا يستر عليها و علينا منه

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 23
mera
عضو ذهبى
عضو ذهبى
mera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 8:00 am

والله صح ياعبير كتر خير البنيه يلا مهى الدنيا كلها كده

ربنا مايورينا ياختى
لا بس حلقه من الاخر يا احمد بجد حلقه رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه
ومتتاخرش بقى علينا فى الحلقه الجيه ياجميل
ايمي
عضو ملكى
عضو ملكى
ايمي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 12:38 pm

حلقة جامدة موووووووووووووووووووووت
وبعدين دي حلقة تدينا احنا البنات خبرة
انا هاخد علي خطيبي وصل امانة انه بعد الجواز يساعدني
علشان لا يطلع زي عمر كلمته مش واحدة
ومعلش يا سارة بقي انتي الغلطانة انك ما اتعلمتيش الطبيخ خدي علي دماغك بقي
not found me
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 2:45 pm

لا بجد حلقة لزيزة اوى يا احمد وكويس اننا بنعرف من دلوقتى عشان ما نتصدمش بعد كدا

وكمان وصل امانة ايه يا ايمى دا يبقى شرط اساسى فى عقد الجواز ونعمل ليه شروط جزائية عشان لو تراجع
ما تتاخرش علينا يا احمد فى الحلقات القادمة
وتمنايتى با لتوفيق باذن الله
Admin أسيرة الحب
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin أسيرة الحب

انثى
المزاج : بحلااااااات
الهوايه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Painti10

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 5:06 am

انت تستاهل اسكار دقدوش على القصة ديه

لانى والله حبتها جدا بس بدايق لما تقطعها فى حيتت مهمة
والحمدلله ان الواحد حيعنس لانى ممكن اولع فى العامرة لو دخلت المطبخ
اما موضوع تنشير الغسيل ده ساهل دحنا حنشوف ايام سودة يقطع الحب
وسنينو الى بيرمانى على العزاب ده Sad Sad Sad Sad
https://mayoy.banouta.net
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 4:59 pm

شكرا ياعبير انتى وميرا وايمان ورؤى ومى على المرور بالقصة

SOLOM
عضو ملكى
عضو ملكى
SOLOM

ذكر
المزاج : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 W5610
الهوايه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Sports10

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 11:07 am

احنا لازم نديك الاوسكار جد مش هزار انا بعت اعمل التمثال عند خراط هنا قدامه يومين ويدهولى واجيبه المنتدى ونديهولك على طول وشكرا يا بوب
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 9:47 am

شكرا ياجماعة على المرور الكريم دة بالقصة
وبشكر اسلام بالذات
وياريت يامان كدة تبقى معانا على طول فى القصة
بجد هى رائعة جدا

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 497e9e6ef8
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:23 am

الحلقة الثامنة

استيقظت منتفضة على رنين المنبه المزعج واعلانه الساعة السادسة والنصف صباحا وشعرت بألم فى كل جسدى فأنا لم أنم سوى ساعتين بعد صلاة الفجر التى صليناها انا وعمر (...

واليوم هو أول يوم نعود فيه للعمل وطبعا عمر ولا على باله فعمله قريب من منزلنا الجديد تقريبا ربع ساعة بالسيارة اما انا فيبعد حوالى ساعة وربع فى أفضل الظروف ولم أكن أشعر بهذا قبلا بل كان قريب من منزل ابى وأمى أما الان فلازم ألف الكرة الارضية علشان أوصل عملى ...

والأسوأ أن عمر لن يستطيع توصيلى لأن جهة عملى وجهة عمله مختلفتان تماما فلو وصلنى اولا... سيصل هوعمله بعد اذان الظهر وسيرفدوه باذن الله ونشحت على باب السيدة بعد أسبوع على الاكثر يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! اذن لا مفر من حرب المواصلات الرهيبة أن أخوضها وحدى ولا أستطيع حتى الشكوى لأن عمر من البداية غير موافق على عملى ولكنى أصريت فلا أستطيع حتى التنفس بكلمة واحدة ...

الحمد لله انا لا أفطر يعنى ح ألبس بسررررعة جدا) وأجرى لألحق بالميكروباص الشيك جدا لعلى أصل فى موعدى فى اول يوم مش ضرورى كرامتى تتبعتر من المدير وانا عروسة كده يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

ارتديت ملابسى على عجل وأخرت ايقاظ عمر الى اخر لحظة كى ينام قليلا ... وبعد اتمام ملابسى وارتدائى الطرحة والشنطة كمان اقتربت منه وقبلته فى جبينه وهمست له ( صباح الخير يا حبيبى ... اصحى بقى كفايةعضو موقوفل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl)

- صباح الفل يا حبيبتى ... ايه ده انتى لبستى بسرعة كده ؟ كان نفسى أوصلك بس بعون الله لما نلف القاهرة كل يوم حنترفد انا وانتى جماعة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
- ولا يهمك يا حبيبى انا قدها وقدود ... على فكرة حتوحشنى لحد ما أرجع .. يالا مع السلامة أحسن كده اتأخرت يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- وانتى أكتر يا حبيبتى بس امتى لحقتى تحضرى الفطار؟ انتى صحيتى امتى على كده ؟
- فطار ؟يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! ايه الكلمة الغريبة دى ؟ ما انت عارف انى مش بافطر يا حبيبى ؟يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl وبعدين مفيش وقت خالص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- فرد بعناد : بس أنا بقى بافطر وخصوصا قبل ما اروح الشغل لازم أفطر فطار متين علشان مش باكل برة وبأفضل عليه لحد ماأرجع.... والدتى كانت معودانى على كده يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- رديت فى سرى وانا أنظر للساعة ( الله يسامحك يا حماتى اى حاجة حلوة تبقى من ناحيتك على طول ( يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl) طيب والفطار المتين ده يبقى ايه يا سيدى؟

- عادى زى كل الناس بيض مسلوق أو عجة وطبق فول بالزبدة ولانشون وجبنة وزيتون وزبادى وطبق خضار كبير خيار وطماطم وخس متقطعين شرايح رفيعة خالص وطبعا كوباية حليب وبعدها شاى وخلاص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

- يا خبر أبيض ده لو كل الناس بتفطر كده ممكن تحصل مجاعة فى البلد .. وبعدين اللى انت بتقوله ده عاوزله ساعة على الأقل وانا متأخرة يا عمر يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- رد بعناد أكبر : ما أنا قلت الشغل مش ح ييجى منه غير وجع القلب .. يعنى انتى عاوزانى أنزل من غير فطار يا سارة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- (لا ازاى أترفد انا فى داهية ...علشان تفطر الفطار المتين يا سيدى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!) قلتها فى سرى طبعا وأنا أكاد أبكى وانا متجهة الى المطبخ لأعداد وليمة الفطار لسى السيد يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

توجهت الى المطبخ وأنا أجرى مثل البهلوان أضع البيض على النار وأقطع الخيار وأخرج الجبنة من الثلاجة وأسخن الفول وووووووووو ... مش ممكن كل ده حياكله ابدا يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

ده انا طول عمرى بأتريق على المسلسلات التى تجعل جميع الأسرة صباحا يجتمعون على مائدة الافطار وعليها عشرة أصناف على الأقل وكان يستفزنى جدا طبق البيض المسلوق الموضوع به 40 بيضة والشاى لابد ان يكون مقدم فى طقم كامل البراد والسكرية وخلافه يعنى لازم الزوجة علشان تعمل الهيصة دى كلها تبتدى تحضر الفطار من اذان الفجر تقريبا او ما تنامش أسهل وخلاص علشان الباشا يفطر الفطار المتين يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!!

أخيييييرا انتهيت ووضعت الاطباق على السفرة وكان الباشا بيقرأ الجريدة بمنتهى الرواقة وصببت الشاى فصرخ وانا أصبه (لا يا سارة انا قلت لك الحليب الاول وبعدين الشاى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!)

فنظرت الى ساعة يدى وجدتها الثامنة الا ثلث فكدت أبكى فلم أرد ان ابدأ اليوم بخناقة فرديت عليه من تحت أسنانى ( معلش يا عمر فيه شاى تانى كتير ... انا نازلة بقى أصلى اتأخرت جدا جدا )

- طيب يا حبيبتى افطرى الاول يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

- حبيبتك ؟يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! طيب باااااااااااى )

ونزلت من العمارة وانا أجرى تقريبا وأكيد البواب قال يا عينى دى العروسة الجديدة الظاهر واخدة علقة على الصبح وهربت من العريس يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!
مشيت مسافة طويلة حتى موقف الميكروباص لأن الميزانية لا تسمح بتاكسى بالطبع يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl وانتظرت طويلا حتى وجدت مكان فاضى وركبت وسرحت فى الطريق وانا افكر ان هذه هى البداية الجادة للزواج لابد فيها من تعب وارهاق ومسئولية كبيرة ........الله يكون فى عونك يا ماما طول عمرها بتشتغل وعمرها ما أشعرتنا بأى تقصير ...

انا كان مالى ومال الحدوتة دى ما كنت مريحة دماغى ولا فطار متين لا مواصلات ولا بهدلة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl بس ايه البديل ؟ الوحدة ؟ الصمت ؟ الفراغ والاكتئاب ؟ العنوسة بكلمة أشمل ؟ لا طبعا مهما بذلنا من جهد فى دائرة الزواج أفضل بكثير جدا من الراحة خارجه ... ربنا يخليك لى يا عمر وتفطر كل يوم يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!بس ربنا يستر من المدير وغلاسته يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

أهلاااااااااااا يا سى عمر .... ايه يا عم جاى فى ميعادك تمام ... الف مبروك يا عريس ايوة كده وشك نور على الجواز يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! يالا يا سى عمر احكى لنا كل حاجة بالتفصيل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl ولا أقول لك بلاش انت ايه رأيك الجواز حلو ولا زى ما بنسمع من الرجالة ؟

يا سيدى الله يبارك فيك والله الجواز ده أكبر نعمة للرجل واللى يقول غير كده يبقى جاحد للنعمة بصراحة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
ياعم ياعم طيب يا سيدى ربنا يسعدك لما نشوف رأيك ايه بعد سنتين يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
- الف مبروك يا عروسة ناموسيتك كحلى ( متأخر ساعة بحالها طبعا يا ستى مين قدك ده انتى حتى شكلك ما نمتيش كويس.. طبعا يا ست العرايس ربنا يسعدك ...
يالا بقى احكى لنا كل حاجة بالتفصيل الممل .... الا صحيح يا سارة العريس لازم يحضر الفطار لعروسته بنفسه
؟
- ايوة طبعا لازم يحضر لها فطار متين كل يوم يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!!!!

وطبعا استدعانى المدير وأخذت كم لا بأس به من الكلام البارد على تأخيرى وتلميح على ان لو كان الجواز حيغيرنى يبقى أقعد فى بيتنا أسهل أقشر بصل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

يا حبيبتى يا سارة وحشتينى الكام ساعة دول ... لما أبعت لها رسالة علشان تعرف انى بافكر فيها ( يا ترى يا قمر بتفكر فى زى ما بافكر فيك فردت على الفور ( انا كمان بافكر فيك يا حبيبى وقلقانة عليك من طن الأكل المتين اللى أكلته الصبح ... ربنا يستر وما تا كلنيش وانا نايمة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!)

وأخيرا انتهى اليوم الساعة الثالثة وعمر ينتهى من عمله فى الخامسة ياااااااارب ألحق أوصل بسرعة وأحضر الغداء .... ورجعت فى نفس رحلة العذاب الصباحية فى المواصلات ولكن مع الحر والرطوبة ما شاء الله ما أقدرش أوصف شعورى ...

وصلت بيتى الساعة 4 وتلت تقريبا يعنى ساعة وعمر جاى وانا أكاد أقع من التعب وقلة النوم طيب ياربى ح الحق اخد حمام من الحر الفظيع ده ولا أجهز الغداء ولا أرتب البيت فسيادته لم يرفع حتى أطباق معركة الفطار الصباحية ( ... لم أعرف ماذا أفعل فوقفت فى منتصف الصالة وصرخت ( تعاااااالى لى يااااااااااامامااااااااااااا (
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:25 am

الحلقة التاسعة

أخذت أجرى فى الشقة كالهاربة من حكم قضائى وانا أحاول جاهدة ان انهى تنظيف الشقة وتجهيز الغداء وتغيير ملا بسى ومفروض كمان اتزين وأقابله بابتسامة كبيرة ... طيب بجد ازاى وامتى ؟ ازاى تجتمع رواقة شهرزاد مع واحدة بتشتغل 8 ساعات ويتحرق دمها بمعدل كل ربع ساعة وبترجع بيتها محشورة فى المواصلات زى قفص الطماطم ؟ طيب هو كمان ذنبه ايه يرجع يلاقينى مكشرة وتعبانة ومتوترة ؟ ماهى أكيد ح تقلب بخناقة .... طيب اعمل ايه ياربى ؟

خلاص يبقى الاهم فالمهم ....انا أهم حاجة أعملها دلوقتى انى أغير هدومى العجيبة دى والبس طقم جميل بسرعة وأضع ماكياج خفيف واى حاجة تانية تتأجل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! كانت دايما والدتى تقولى ان الرجل لا يحب ان يضيع الاوقات الجميلة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! يعنى لو دخل البيت ولاقاكى عاملة وليمة طعام رهيبة موت ...بس شعرك مضروب فى الخلاط وريحتك بصل وهدومك مبقعة ومش طايقة حد يكلمك غالبا حيتصل بالبوليس او يطفش من سكات يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! لكن لو جه ولاقاكى زى القمر ومشتاقة ليه والاكل يا حبيبى النهاردة فول وبيض حيبقى على قلبه زى العسل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

خلاص ح أجرب واشوف وبالفعل هديت نفسى تماما ووضعت الاكل فى الفرن كى يسخن وعملت الارزسريعا وشربت كوب شاى بمنتهى الرواقة ولاااااااكأن فى حااااجة خااااالص ثم دخلت الحمام وأخذت شاور سريع وارتديت طقم رائع ووضعت ماكياج وتعطرت وبدأت فى ترتيب المنزل و بعد 5 دقائق جاء عمر وكنت لا ازال أزيل اثار الفطار المتين يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! ولم افعل شىء اخر يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

ودخل عمر فجريت عليه واحتضنته وقلت له وحشتنى يا حبيبى
- فرد على وقد سر من استقبالى الدافىء: وانتى كمان يا حبيبتى .... ايه الجمال ده معقول انتى راجعة من الشغل من شوية ؟ اوعى تكون زوغت يا جميل يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
- لا ما زوغتش بس انا زعلانة منك ما تكلمنيش لو سمحت يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

- ليه بس عملت ايه ؟
- كده تبعت لى رسالة واحدة وما تكلمنيش غير مرتين بس ؟؟؟؟ لا يا سيدى انا ما ينفعنيش القسوة دى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- فرد بسعادة من كلامى ولهفتى عليه : والله لو على ما كنت نزلت من البيت وسيبتك ده انتى وحشتينى جدا ..... ايه ده ....هو لسه الفطار مكانه معقول ؟

- برطمت فى سرى و هو يعنى انا اللى فطرت وسبته ؟يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl يعنى الفليبينية اللى هى انا ح تقطع نفسها ؟ وكدت أرد بعصبية ولكنى وجدت انها ح تقلب بغم فرددت بدلال : ما حبيبى هو اللى فطر وسابه والله انا كنت لسه ح أشيله ليك بس علشان ما اتعبكش خاااااااااالص يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

- هو صحيح انا متعود انى ما أعملش حاجة فى البيت خالص قبل الجواز بس علشان خاطرك ح أشيله المرة دى بس ما تتعوديش على كده يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- وفيها ايه لما أتعود ؟ هو حرام لما حبيبى يدلعنى ويريحنى ؟ ده انت كده تثبت لى انك بتحبنى بجد ومش عاوز حبيبتك تتعب ...

- رد بنفاذ صبر : يا ستى هو الحب عندك انى أكنس وأغسل الحلل ؟

- وانت الحب عندك انك ترتاح وترمى كل الحمل على أكتافى انا ... يعنى ازاى أكون باحب انسان وألاقيه تعبان جدا وماأحاولش انى أساعده بأبسط مساعدة ؟

- يا حبيبتى انا بارجع تعبان وعاوز ارتاح ومش معقول أشتغل جوة البيت كمان يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!

- يا حبيبى يعنى انت بتشتغل أكثر من الرسول عليه الصلاة والسلام اللى كان قائد أمة بحالها ؟

- عليه الصلاة والسلام لا طبعا وانا اجى جنبه ايه ؟

- طيب يا سيدى الرسول عليه الصلاة والسلام كان بيعمل عمل أهل البيت طول ماهو موجود معهم يعنى بيساعدهم شوفت بقى يا سى السيد ؟

- وأحب ان ينهى الحوار عندما وجد نفسه سينهزم وقال بنفاذ صبر : طيب طيب يا سارة سيبينى أغير هدومى علشان اكل وأنام شوية يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- وأحسست ان الموضوع ح يقلب بحرب وانا لسه فى بداية حدوتة جوزك على ما تعوديه يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl فابتسمت وقلت له برقة : طيب يا حبيبى قدامك 3 دقايق تغير فيهم هدومك علشان أكتر من كده حتوحشنى ويمكن أبلغ البوليس ولا حاجة (يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- فابتسم لى بغرور ولم يرد يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl يا عينى على عقل الرجالة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
وحضرت الأكل سريعا وانا أدعى فى سرى ان يعجبه وان كنت أشك فى هذا بس ربنا يستر يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl والحمد لله الهامبورجر موجود برضه علشان الجيران ما يسمعوش صوتنا ويقولوا العروسة الجديدة بتنضرب علقة سخنة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

وجلسنا سويا حول الاكل وحاولت حماية نفسى سريعا من العلقة المتوقعة فقلت له: - دى أول أكلة يا حبيبى أعملها لك بايدى وانا عارفة انى لسه باتعلم الطبيخ بس كفاية انى عملتها لأحلى راجل فى الدنيا علشان تبقى تجنن مش كده ؟

- ربنا يخليكى لى يا حبيبتى انا مش قد الدلع ده كله ... ثم تذوق صينية البطاطس وكله أمل فى الحياة وفى ثوانى ظهرت على وجهه ملامح واحد يبحث عن رقم بوليس النجدة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- ورديت بمنتهى الاستهبال : ايه يا حبيبى رأيك ايه ؟

- فرد باحراج من مقدمة الدلع الجامدة تسلم ايدك يا حبيبتى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl! بس هى مختلفة شوية عن اللى انا متعود عليها
- فرديت ببراءة الاطفال : ميرسى يا حبيبى بالهنا والشفا

ياسلام يا واد يا عمر اول مرة أشوف البطاطس ليها طعم السبانخ المخلوطة بالذرة يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl والرز شبه كورة القدم خماسية الاضلاع يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl... أكلتين كمان من دول وييجى لىعضو موقوفاح يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl بس معقول أزعلها وهى عمالة تدلع فى كده ؟؟؟؟؟ ياااااالا ما احنا ياما أكلنا أكل حلو اديها هامبورجر واعمل نفسك من طنطا يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

الحمد لله عدت على خير ... طيب لما أشوف ح يشيل معايا الاطباق ولا ح يستندل كالمعتاد ...
- عمر ممكن تشيل معايا الاطباق لو سمحت ؟

- يوووه يا سارة كفاية طلبات أرجوكى ....

- فرديت بمسكنة : طيب اسفة ... انى ضايقتك....يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl ومشيت بانكسار مفتعل وانا أحمل الاطباق فماهى الا لحظة واحدة وقام طبعا وقال لى : خليكى انتى يا حبيبتى انا حاشيلهم ....وانتى ارتاحى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- ضحكت فى سرى من طيبته وأكملت خطتى بعد ما فرغ من الاطباق وقلت بدلال كبير :
طيب يا حبييى ادخل انت نام شوية وانا ح أغسل الاطباق هو انا كنت عاوزة اتكلم معاك شوية قبل ما تنام بس مش مهم انا ح أغسل الاطباق لوووووووحدى وانت ادخل ارتاح ... بس تعرف انت واحشنى وكنت عاوزة اتكلم معاك واحكى لك على اللى حصل كله النهاردة ... بس يوم تانى بقى يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl

- لا يا سارة يا حبيبتى سيبى الاطباق مش مهم وتعالى نقعد مع بعض شوية ...
- أسيبها ؟ لا يمكن ابدا ابدا ابدا يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl!
- طيب يا حبيبتى انا ح أساعدك وأغسلهم معاكى ما تهونيش علىيوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Excl
- انت أحلى زوج فى الدنيا دى كلها ... وبجد وحشتنى
شعاع امل
عضو ملكى
عضو ملكى
شعاع امل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:51 am

خطيرة جدا يا احمد بجد
الحلقتين احلي من بعض بصراحة في الحلقة الاولي
زعلتني سارة اوي لانها المفروض انها يا تشتغل يا تتجوز
و الحلقة التانية عجبتني سارة اوي لما حاولت تعود عمر
على شغل البيت بس بصراحة
ان كيدههن عظيييييييييييييييم
لانها خلته اشتغل معاها في البيت بكل رقة و بدون اى مجهود
تسلم ايدك يا احمد و منتظرين الحلقة القادمة
ايمي
عضو ملكى
عضو ملكى
ايمي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:56 am

يا سلام عليك يا احمد حلقة تجنن
البت سارة دي طلعت عسل
انتصرت عليه والحمدلله
ما تتأخرش علينا بقي في الحلقات الجاية علشان نشوف ونتفرج ايه هيحصل
mera
عضو ذهبى
عضو ذهبى
mera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 9:35 am

الله يااحمد حلقتين جناااااااااااااااااااااااااااااااااااااان بجد عجبونى اوى

100 100 يا ابو حميد ميرسى اوووووووووووووى انك نزاتلنا حلقتين ورا بعض عشان انا نفسى اشوف الحصل كله مره واحده مش ادره اصبر
متتاخرش بقىىىىىىىى
دقدوووش
عضو {v.i.p}
عضو {v.i.p}
دقدوووش

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 1:27 pm

شكرا ليكى ياعبير انتى وايمى وميرا على اهتامك بالقصة
بجد انتو الى مظبطتنى فى الليلة دى
وعقبال كدة باقى الاعضاء

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 497e9e6ef8
Admin أسيرة الحب
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin أسيرة الحب

انثى
المزاج : بحلااااااات
الهوايه : يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Painti10

مُساهمةموضوع: رد: يوميّات اتنين مخطوبين   يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 03, 2008 8:56 pm

كتر خيرها والله صعبت عليا

انا لومنها كان ممكن ارتكب جناية
ودشدش الاطباق عليه بس هى بالها واسع اوى
لان الرجالة دول عايزين يدلعو اوى وكمان ميسعدوش
اصل الستات دول معاهوم مصبح علاء الدين No
تسلم ايدك يااحمد ومستنية اعرف الى حصل

يوميّات اتنين مخطوبين - صفحة 5 W6w20012
https://mayoy.banouta.net

يوميّات اتنين مخطوبين
صفحة 5 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية